Senkant naftai, vis dažniau susimąstoma apie mūsų Žemės kuro resursus , visas pasaulis vis garsiau kalba, jog hibridiniai automobiliai – mūsų ateitis. Tačiau didžiajai daliai lietuvių hibridinis automobilis – dar nematytas mechanizmas , apie kurį sklando daug įvairiausių gandų ir istorijų.
Dvylika geriausių sunkvežimių vairuotojų susirungė „Volvo Trucks“ ekonomiško vairavimo varžybų „The Drivers’ Fuel Challenge“ Lietuvos finale, vykusiame liepos 28 d. Kaune. Varžybų nugalėtoju ir ekonomiškiausiu „Volvo“ sunkvežimių vairuotoju Lietuvoje tapo Danas Tumosa iš UAB „Transeiga“. Be iškovoto titulo, jam suteikta teisė atstovauti šaliai „The Drivers’ Fuel Challenge“ superfinale Čekijoje.
Pirmieji Lietuvoje vykdomo tarptautinio projekto ECOWILL – „Ekovairavimo diegimas besimokančiųjų ir teisę vairuoti turinčių vairuotojų mokymuose“, kurį remia ES programa „Pažangi energetika Europai“, praktinių mokymų rezultatai rodo, jog Lietuvos vairuotojai dar turi nemažai rezervų taupyti degalus
Italijos koncernas „Fiat Group Automobiles“ jau penktus metus paeiliui iš visų pernai Europoje parduotų automobilių pasiekė mažiausią anglies dvideginio (CO2) emisijos lygį. Praėjusiais metais „Fiat“ automobiliai į aplinką išmetė vidutiniškai 118 gramų CO2 kilometrui kelio – tai 5 gramais mažiau nei 2010 metais.
Vilnietis Artūras Žukas, 2011 m. rugsėjo mėn. tapęs Lietuvos ekovairuotojo konkurso nugalėtoju, buvo apdovanotas kelione į Tarptautinę automobilių parodą Ženevoje, kuri kasmet vyksta kovo mėnesį ir sutraukia didžiulį žiniasklaidos bei automobilių mėgėjų dėmesį. Konkurso laimėtojas ką tik grįžo iš Ženevos ir paprašėme jį pasidalinti savo įspūdžiais.